سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهریار


ساعت 7:16 عصر سه شنبه 87/3/28

 زهرا تو مثل دریایی ...بی کرانی ...بانو ... صفای دلهایی ..مهربانی....مادر ....سرور جانهایی ...جاودانی ...
دل من شده کودک خانه تو...کودکی که گرفته بهانه تو ..بگو از که بپرسم نشانه ت
و

 میلاد یگانه یاس خوشبوی عالم  بانوی آب و آیینه بر شما هزاران هزار بار مبارک باد ...

 

 

 

 

روز ولادت کوثر نبی روز نزول رحمت بیکران وبی انتها از راه می رسد محمد (ص)  خسته است از همه نامردمی ها  از آن ها که دیوانه اش می خواندند از آنها که خوار بر سر راهش و خاکروبه بر سرش می ریختند از سختی های محاصره اقتصادی در شعب ابی طالب از اینکه اورا بدون وارث و تمام شده می خواندند  تا اینکه خدا به فرمود که ما برتو کوثری عطا کردیم که هرگز پایان نمی پذیرید .رسول خسته شاد شد و خدیجه مادر. محمد صاحب دختر شد و اعراب دختر کش باز مسرور که محمد پسر ندارد . اعراب روزی را بیاد دارند که محمد خم شد و برپشت دست دخترش بوسه و گفت تو مادر منی روی اعراب از خشم تیره گشت و مانده بودند این مرد کیست که نه تنها دخترش رانمی کشد بلکه بر دستش بوسه می زند و او را مادرش خطاب می کند ام ابیها از کودکی مادر شد آن هم مادر چه کسی مادر کسی که دو دنیا بخاطره طره موی مو آفریده شد . هم او که او فرمود خدایا دوست بدار دوستان فاطمه را و دشمن بدار دشمنان فاطمه را .

روز مادر روز کرامت بخشیدن مادران توسط ام ابیهاست . روز مادر روز ارج نهادن به تمام زحمات مادران عزیزی است که فرزندان را از شیره جان شیر می دهند و خم می شوند تا کودکشان بایستد اینک با تمام وجود خم شویم وبر دست مادر خود بوسه زنیم بیشتر خم شویم و برکف پای مادرمان بوسه زنیم تا شاید بهشت را در آن مقام دریابیم مادرم روزت مبارک باد  

 

 

 

     انا اعطیناک الکوثر      

         فصل لربک و انحر       

        ان شانئک هو الابتر      

میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و زن بر همه مادران و زنان مخصوصا مادر عزیز خودم تبریک می گویم.

 من چند تا عکس( gif) در این رابطه درست کردم امیدوارم خوشتون بیاد.چون حجم شون یک کم زیاد است.آنها را می توانید در لینکهای زیر ببنید.

مادر روزت مبارک

یا فاطمه الزهرا

دوستت دارم

نظر یادتون نرود.


¤ نویسنده: همسایه

نوشته های دیگران ( )

3 لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
2
:: بازدید دیروز ::
7
:: کل بازدیدها ::
11411

:: درباره من ::

شهریار


:: لینک به وبلاگ ::

شهریار

:: آرشیو ::

معلم روزت مبارک
ولادت

:: اوقات شرعی ::

:: خبرنامه وبلاگ ::